Results 1 to 3 of 3
Like Tree3Likes
  • 3 Post By Leonardoft
  1.    #1  
    ------------------------------------------------------------------ ENGLISH ------------------------------------------------------------------------------
    Hello people, before i start i have to say sorry for my english (i am Brazilian)
    Recently, I discovery a way to install the app Spotify on Web OS 2.0 (my tv is the model LF6400);
    (The app it's "incompatible" with the model of my TV)

But...
    I discovered that it is compatible, yes!

To download the app you have to change the location on TV settings (in my case, i had to change the location Brazil to Chile)
    I don't know why the app isn't available to Brazil, but in Chile is;
    Well, I hope to helped somepeople!
    ---------------------------------------------------------------- PORTUGUÊS BRASILEIRO ----------------------------------------------------------

Olá pessoal, estou escrevendo em todos os fóruns possíveis sobre um "problema" que muitos tem e acham que não há solução, mas tem!
    O Spotify do Brasil não tem app para as smarts LG com web os 2, mas para baixar o spotify basta você trocar a região da sua televisão nas configurações da televisão;
    Tudo que você tem que fazer é trocar de Brasil para Chile, após isso sua tv vai reiniciar e depois voce entra na loja de aplicativos e lá estará ele, o nosso querido Spotify estará lá nos apps Premium esperando para ser baixado;
    Espero ter ajudado, abraços!
    Após muita busca na internet felizmente eu encontrei o seu post. Muito obrigado pela sua ajuda amigo, eu já estava prestes a desistir de instalar o Spotify na minha TV LG.

Vou tentar ajudar o máximo de pessoas possíveis com esta sua dica, dando-lhe os créditos, claro!

Grande abraço.

------------------------------------------------------------------ ENGLISH ------------------------------------------------------------------------------
    After much searching on the internet fortunately I found your post. Many thanks for your help friend, I was about to give up installing Spotify on my LG TV.

I'll try to help as many people as possible with this tip, giving you the credits, of course!

Big hug.
    Last edited by HelloNNNewman; 03/23/2018 at 03:43 PM.
    Is it full Spotify or Spotify connect that requires a separate device to control it (and maybe stream too, I can't remember since I mostly stopped using Spotify)?