Results 1 to 2 of 2
  1.    #1  
    the handspring.it site has got its Treo 600 in the store: you can order it for €899 plus shipping (€914 ).

it's too much expensive.

I mailed them to ask what about the Handspring promotion for old Treo users, I'm waiting for a reply.

we should consider the price relatively to the country; you can get a Nokia 3650 for €290 here, it's not the same but we're talking about a camera device based on the latest Symbian 60, and our Treo runs 3 times over! :-(

even if I think the 600 is 'the' device I always waited for, I don't know what to tell my wife to spend €914 for a device which (she thinks - how to tell the opposite) will break up in a couple of months leaving me alone while at work?

ps. there are no chances in Italy to get a one-carried-only device.

ps. reply from handspring.it: there are no plans for an upgrade promotion. :-\
    Last edited by matro; 09/23/2003 at 02:56 AM.
    matro 180->270->600->650->750v->680->Pro
    Ciao Matro,

innanzitutto grazie per l'utility che hai sviluppato e hai distribuito gratuitamente per il Treo!

Tornando al problema del costo elevato, sono completamente d'accordo con te, il prezzo proposto in Italia mi sembra veramente esagerato e temo che avrò gli stessi problemi tuoi problemi con mia moglie .

Conto di riuscire a trovare da qualche parte in giro per il pianeta un posto dove posso comprarlo ad un prezzo umano, e cioè 500/600 euro.

Diciamo che siamo "abbastanza" abituati a pagare caro il Treo, pensa che fino a poco tempo fa costava ancora sugli 800 euro ed ora invece:

http://compraonline.mediaworld.it/we...tegory_rn=1572

399 euro! Praticamente a metà prezzo.

Sono di Milano ed appena sarà disponibile in svizzera alla Orange mi informerò se è possibile acquistarlo da loro "sbloccato".

Ciao,
    Vito