Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 36 of 36
    No entendí los últimos 4 mensajes :P
    Please, don't feed your thoughts to the google/altavista translator, they suck most of the time
    Just remember: If I helped you, press the thanks button!

Owner of: Pre Sprint, Pre Telcel, Pre Plus AT&T, Pre 2 Unlocked, Pixi Plus AT&T, and 2 TouchPads (my Pre3 was stolen so it won't appear again here).
    Needs: Veer (anyone?)
    Apps: Subnet Calculator, FreeCam, PhotoFun, NuttyPad (work in progress)
    HomeBrew: meta-doctor and Messaging Plugins collaborator
    Twitter: @cesarneg
    Quote Originally Posted by NuttyBunny View Post
    No entendí los últimos 4 mensajes :P
    Please, don't feed your thoughts to the google/altavista translator, they suck most of the time

Hahah you right , I didn't understand either!!
    que clase de WebOS tenemos todos aqui!!! LOL
    Long Time Palm and Sprint User!

IIIxe, Tungsten T3, Samsung SPH-i500, Treo 700p, 755p, Centro, Palm Pre, Palm Pre+, 2.2.4 Franken Pre2 and a Touchpad!
    Yo sugiero mejor esperemos al super teléfono Seguro vendrá algo mejor en hardware más allá de los androids o de cualquiera en el planeta Por el software no me preocupo webos 2.0 o cualquier versión anterior es y será el mejor del mundo.

I suggest better to wait the super phone. Sure will come something better in hardware, beyond the androids or any in the planet. About software I am not worried webos 2.0 or any before version is and always will be the worlds best.
    Quote Originally Posted by somline View Post
    Das ist auf jeden Fall eine gute Idee. Ich würde auch den Akku kurz rausnehmen. Dann sollte es funktionieren. Schöne Grüße.
    TRADUCCIÓN:

Esta es definitivamente una buena idea. También quisiera aprovechar la batería de forma breve. A continuación, debería funcionar. Bye.

TRANSLATION:
    This is definitely a good idea. I would also take the battery out briefly. Then it should work. Bye.

Source: Google translate
    Nice Google translations in this thread lol.

No he escrito ni hablo en espanol por mesos. Yo no estoy seguro si yo escrito esa sentencia tan que correctamente jaja. Pero es bueno para ver miembros de este foro hablando otras idiomas mientras que compartiendo el amore de webOS =)
    I am, therefore I think
    Quote Originally Posted by neit_jnf View Post
    que clase de WebOS tenemos todos aqui!!! LOL
    rancheros lol
  8. RafRol's Avatar
    Global Posts
    570 Global Posts
    Yo tengo mucha paciencia por esperar a un nuevo celular. Pero para WebOS 2.0, un poco menos.
    Visor/Sprint Springboard Expansion Module > Visor Platinum > Tungsten E > Centro (work) > Palm Pre
  9. jwinn35's Avatar
    Global Posts
    396 Global Posts
    i Eso es gracioso pensó que el hilo se inició para que todos debían tener copia de la diversión y pega como loco para saber qué se está encendiendo.
    Estoy de acuerdo con todos. Arriba el Palm!
    Pre|central Peacekeepers

"Keeping the smart phone world at peace one PALM at a time"

Me and Dropbox, sitting in a tree. S-Y-N-C-I-N-G. http://db.tt/qetBsiR
    Sign up and get 250mb of extra space FREE
    JA! Acabo de hacer la cirugia para activar un Pre Plus en Sprint! Mas RAM, mas memoria para musica y videos y con el overclock de 1GHz ahora si que mi Pre tiene webOS!!
    Long Time Palm and Sprint User!

IIIxe, Tungsten T3, Samsung SPH-i500, Treo 700p, 755p, Centro, Palm Pre, Palm Pre+, 2.2.4 Franken Pre2 and a Touchpad!
    Hola amigos, me encanta webos
    Quote Originally Posted by jalapeno View Post
    Hola amigos, me encanta webos
    Grandes? lol
    Pre|central Peacekeepers

"Keeping the smart phone world at peace one PALM at a time"

Me and Dropbox, sitting in a tree. S-Y-N-C-I-N-G. http://db.tt/qetBsiR
    Sign up and get 250mb of extra space FREE
  14. RafRol's Avatar
    Global Posts
    570 Global Posts
    Quote Originally Posted by neit_jnf View Post
    JA! Acabo de hacer la cirugia para activar un Pre Plus en Sprint! Mas RAM, mas memoria para musica y videos y con el overclock de 1GHz ahora si que mi Pre tiene webOS!!
    LOL
    Visor/Sprint Springboard Expansion Module > Visor Platinum > Tungsten E > Centro (work) > Palm Pre
    omnes prohibere potestis iustus utor Google pugna translate
    sakra, španělsky sice trochu umim, ale radši bych zůstal u češtiny. A nebo taky mužeme zkusit další jazyky. :-)
Page 2 of 2 FirstFirst 12