Page 873 of 1326 FirstFirst ... 373773823863868869870871872873874875876877878883923973 ... LastLast
Results 17,441 to 17,460 of 26517
  1. #17441  
    Ouch! That sucks...

    But just think about back when 56K dial-up modems were the best an average user could get??
  2. #17442  
    Ah damn. Convinceing the grandparents to get cable internet is kinda pointless... They have a Dish tv service.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  3. #17443  
    Quote Originally Posted by GuyFromNam View Post
    Wow - just made an OT thread and it was modded out of existence and into oblivion, faster than I could say "what?"
    lol!
    I'm afraid of asking what the topic was on your thread....
  4. #17444  
    Quote Originally Posted by GuyFromNam View Post
    Wow - just made an OT thread and it was modded out of existence and into oblivion, faster than I could say "what?"
    lol!
    I saw that! I typed something up to post to it but it said "invalid thread" haha.

    You got smacked down again! lol
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  5. #17445  
    Garrett you live up in Tally? Next time I'm up there lets grab a beer
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!
  6. #17446  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Ah damn. Convinceing the grandparents to get cable internet is kinda pointless... They have a Dish tv service.
    Just remember you could be on satelite internet too.
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!
  7. #17447  
    Quote Originally Posted by Riona View Post
    Ouch! That sucks...

    But just think about back when 56K dial-up modems were the best an average user could get??
    I remember those days as a kid. Sneaking downstairs late at night to play on the computer and hoping that terrible dial-up noise didn't wake my parents haha
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  8. #17448  
    Quote Originally Posted by GuyFromNam View Post
    Wow - just made an OT thread and it was modded out of existence and into oblivion, faster than I could say "what?"
    lol!
    You got raided by the mod gods!
    Sent from my favorite gadget!
  9. #17449  
    Quote Originally Posted by darkproteus66 View Post
    Just remember you could be on satelite internet too.
    Is that worse? I've never looked into satellite internet before...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  10. #17450  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    I saw that! I typed something up to post to it but it said "invalid thread" haha.

    You got smacked down again! lol
    Yes, I guess if it's OK to write it, it's OK to quote it?
    Guess I'm wrong. Story of my life.

    Gone! Ta all.
  11. #17451  
    Quote Originally Posted by darkproteus66 View Post
    Garrett you live up in Tally? Next time I'm up there lets grab a beer
    Nah, I live down by Fort Myers and Cape Coral (wherever that is lol)...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  12. #17452  
    Quote Originally Posted by GuyFromNam View Post
    Yes, I guess if it's OK to write it, it's OK to quote it?
    Guess I'm wrong. Story of my life.

    Gone! Ta all.
    Yea... the rules around here are pretty messed up. Someone is allowed to talk **** to you but you aren't allowed to say anything back...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  13. #17453  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Is that worse? I've never looked into satellite internet before...
    It's almost as bad as dial up. They advertise speeds of about 10 or 15 down and 5 up but you usually end up with like 120KBS and the latency can be measured in the seconds not ms
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!
  14. #17454  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    I refuse to run the speed test on this DSL crap. I don't want to see the numbers...
    you dont want to see my numbers either lol its like madning
    ĦṔ-Ḷṫ-Ŧḯη
    Here is a direct link to webOS Doc for all carriers
    http://www.webos-internals.org/wiki/...octor_Versions
    P.S. if i have helped you and you are thankful please hit the thanks button to the right---->
  15. #17455  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Nah, I live down by Fort Myers and Cape Coral (wherever that is lol)...
    Oh opposite direction. Well if you are ever in the Tampa Bay area hit me up
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!
  16. #17456  
    Quote Originally Posted by darkproteus66 View Post
    It's almost as bad as dial up. They advertise speeds of about 10 or 15 down and 5 up but you usually end up with like 120KBS and the latency can be measured in the seconds not ms
    Damn. So, cable internet is out. No Fios. Satellite sucks. Any other option for faster internet for me? lol

    I think I'm doomed to DSL...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  17. #17457  
    Quote Originally Posted by darkproteus66 View Post
    Oh opposite direction. Well if you are ever in the Tampa Bay area hit me up
    Will do.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  18. #17458  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Will do.
    wireless hookup from sprint or someone
    ĦṔ-Ḷṫ-Ŧḯη
    Here is a direct link to webOS Doc for all carriers
    http://www.webos-internals.org/wiki/...octor_Versions
    P.S. if i have helped you and you are thankful please hit the thanks button to the right---->
  19. #17459  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Damn. So, cable internet is out. No Fios. Satellite sucks. Any other option for faster internet for me? lol

    I think I'm doomed to DSL...
    Check to see if there are any wireless altrernatives in your area. Clearwire or sprint may have already started rolling out wimax which is great if you can get good signal.

    Oh another reason sat suck you have something like a 1 gig cap on your total upstream and downstream use and if you hit the cap they don't fine you or slow you down they just cut you off till next month
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!
  20. #17460  
    also if wimax is in your area get it from clear instead of sprint i'm pretty sure there packages are cheaper
    check my webos facebook group http://www.facebook.com/group.php?gid=129304747081175

    help me reach my goal to be the first non celebrity on twitter with 1 million followers http://www.twitter.com/darkproteus66

    LONG LIVE HOMEBREW!!!

Tags for this Thread

Posting Permissions