Page 598 of 1326 FirstFirst ... 984985485885935945955965975985996006016026036086486981098 ... LastLast
Results 11,941 to 11,960 of 26517
  1. #11941  
    Quote Originally Posted by Riona View Post
    I guess everybody went to bed?
    Not yet, but soon.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  2. meskin84's Avatar
    Posts
    34 Posts
    Global Posts
    135 Global Posts
    #11942  
    you don't have to be rich to be my girl, you don't have to be cool to rule my world, aint no particlar sign I'm more compatible with, I just want yo' extra time and yo' (mwah mwah mwah mwah mwah) keeeeisss...
  3. #11943  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Not yet, but soon.

    Sooooo...do you still have a bed to sleep in tonight?
  4. #11944  
    Yep! I managed to get some money from my grandparents. That money plus my food money was just enough to cover rent for the next week.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  5. meskin84's Avatar
    Posts
    34 Posts
    Global Posts
    135 Global Posts
    #11945  
    mighta had to pawn it...
  6. #11946  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Yep! I managed to get some money from my grandparents. That money plus my food money was just enough to cover rent for the next week.
    I'm glad to hear that! I'm curious tho - rent for the next WEEK? Are you staying at one of those Extended Stay motels or something?
  7. #11947  
    Quote Originally Posted by Riona View Post
    I'm glad to hear that! I'm curious tho - rent for the next WEEK? Are you staying at one of those Extended Stay motels or something?
    I'm renting a room at the moment. When I moved back to the area, I was unemployed and have bad credit. Not really the best credentials to get an actual apartment. lol Plus, it's cheaper.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  8. #11948  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    I'm renting a room at the moment. When I moved back to the area, I was unemployed and have bad credit. Not really the best credentials to get an actual apartment. lol Plus, it's cheaper.
    Makes sense...something tells me you're not the type of person to have a lot of material belongings to need space for. (Unlike me - I have too much crap!)
  9. #11949  
    Sent from my favorite gadget!
  10. #11950  
    Quote Originally Posted by Riona View Post
    Makes sense...something tells me you're not the type of person to have a lot of material belongings to need space for. (Unlike me - I have too much crap!)
    Nope lol. Everything I own fits in a suitcase and a duffel bag (Except my truck lol). I travel light...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  11. #11951  
    Quote Originally Posted by verwon View Post
    How was the concert? All you were hoping for/expecting?
  12. #11952  
    Quote Originally Posted by Riona View Post
    How was the concert? All you were hoping for/expecting?
    Yes, it was excellent!
    Sent from my favorite gadget!
  13. #11953  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    Nope lol. Everything I own fits in a suitcase and a duffel bag (Except my truck lol). I travel light...
    LMAO! I moved cross country with a suitcase, laptop and my purse.
    Sent from my favorite gadget!
  14. #11954  
    I used to have a bunch of stuff years ago... Now all my possessions can fit in the passenger seat of my truck lol. I kinda kinda miss having stuff tho...
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  15. #11955  
    Anyone still up? 7 am here.
  16. #11956  
    I'm still up - it's a little after 1AM here.

    Call me crazy, but I actually just filled out a profile on one of those matchmaking sites!
  17. meskin84's Avatar
    Posts
    34 Posts
    Global Posts
    135 Global Posts
    #11957  
    I'm still up, just got off work
  18. #11958  
    I'm still up for a short while. It's 1:30am here and I'm a bit tired.
    Want to keep up with my exciting new projects? You know where to find me.
  19. #11959  
    I napped too much today to be sleepy yet...
  20. #11960  
    Quote Originally Posted by Garrett92C View Post
    I used to have a bunch of stuff years ago... Now all my possessions can fit in the passenger seat of my truck lol. I kinda kinda miss having stuff tho...
    When I got divorced, I refused to fight over anything, so I walked away from all of it.
    Sent from my favorite gadget!

Tags for this Thread

Posting Permissions