Page 306 of 1326 FirstFirst ... 2062562963013023033043053063073083093103113163564068061306 ... LastLast
Results 6,101 to 6,120 of 26517
  1.    #6101  
    ltm
  2. #6102  
    Fingers crossed
  3. #6103  
    And he shoots....................CLANG
    Last edited by MudShark22; 09/10/2010 at 10:21 AM. Reason: Missed Again
  4. #6104  
    Quote Originally Posted by irateb View Post
    I like turtles...

    Sorry Shane, had to do it...
    climbin in yo windows, snatching yo people up
  5. #6105  
    YAY congrats Erckul!
  6. #6106  
    ercks!!! You are not supposed to climb the ladder...just hold it!

    Congrats!!
  7. #6107  
    I know most of you are on the East coast, but I just got here...so...Good morning everyone...

    Now let me get out of the way....

    Congrats Erks!
  8. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6108  
    GLSG GLSG GLSG 3rd time!? dbd....make it so
    I chose Blaize for my pm.
    and would like to note that I too will also be hanging up my cape in the hallowed rafters of the thread.
  9. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6109  
    Quote Originally Posted by MudShark22 View Post
    ercks!!! You are not supposed to climb the ladder...just hold it!

    Congrats!!
    my apologies to all. In the frenzy leading up to the win, I forgot my place and neglected my duties. I will not happen again. ltm ltm ltm
  10.    #6110  
    Sorry about the delay, guys.
    I just received a call from my wife complaining about ryleyinstl.

    Anyway,

    WINNER for #6100 ---> *ERCKS*

    Congrats, *Erckul*!
  11.    #6111  
    *and Babycakes, it is.
  12. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6112  
    may I add that no pygmies were harmed in obtaining this win
  13. #6113  
    Quote Originally Posted by Erckul View Post
    may I add that no pygmies were harmed in obtaining this win
    hmmmm..... what about the one you sunburned?


    If you like my Themes, please donate! Thanks!

    http://wiseguyandbeyond.blogspot.com

    http://wiseguyandbeyond.blogspot.com
  14. #6114  
    Keep moving folks...nothing to see here.
  15. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6115  
    [QUOTE=pogeypre;2653356]hmmmm..... what about the one you sunburned?


    [IMG]

    aw man. Between you and TMZ, us celebrities can't get away with anything!
  16. #6116  
    Quote Originally Posted by pogeypre View Post
    hmmmm..... what about the one you sunburned?

    It's not his fault. That was just the glare from his teeth cuz he can't stop smiling after winning for a third time...
  17. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6117  
    Quote Originally Posted by rlangley21 View Post
    It's not his fault. That was just the glare from his teeth cuz he can't stop smiling after winning for a third time...
    maybe she caught the surnburn from standing too close. The past few weeks I've been on fire ! ltm ltm glsg
  18. #6118  
    You gotta have three hands Ercks to hold the ladder and win three times !!
    Is it the Cleveland water?
  19.    #6119  
    snausages
  20. Erckul's Avatar
    Posts
    137 Posts
    Global Posts
    330 Global Posts
    #6120  
    Quote Originally Posted by MudShark22 View Post
    You gotta have three hands Ercks to hold the ladder and win three times !!
    Is it the Cleveland water?
    let's just say that if I were to send special pm's ... there would be plenty of females posting for THAT win. LOL

Tags for this Thread

Posting Permissions